Smink Misstag? de fixar vi!!!

Misstag?

Det fixar vi idag genom ett suddgummi för sminket. Speciellt när det gäller bergfasta läppstift eller vattenfasta ögonpennor. Då kommer Revlons Make Up Eraser Pen bra till hands. Pennan tar snabbt bort misstag utan att förstöra resten av makeupen. Helt otroligt det händer ju i bland att man ska sota och det blir för mycket? ja nde har iallafall hänt mig nån gång måste prova denn! Jag gillar sloganen: Undo your misstakes not your makeup!!!
Smink Misstag? de fixar vi!!!

Kommentarer
Postat av: Lana

ÅH, vad bra att vi har någon i bloggvärlden som tipsar oss om smink. Den ska jag nog köpa, händer mig ofta att jag klandrar mig när jag smikar mig.

Postat av: Johanna

åhh sån måste man ju köpa! :)

2007-11-03 @ 16:46:24
URL: http://mostwandetfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback